Waarom les bij de Jeugdtoneelschool ? Omdat we gedreven docenten zijn ? Omdat we een goede reputatie hebben in het helpen van leerlingen op weg naar het vak ? Omdat we mooie voorstellingen maken ?  Het is moeilijk om u duidelijk te maken waarom… Daarom laten we liever onze leerlingen spreken.

Zij zijn degene die soms jaren lang onze lessen hebben gevolgd. Sommige nu op hun pad naar een theater carrière. Hieronder een (onvolledige) lijst van oud leerlingen. Klik op een naam om te lezen wat deze oud leerling van ons vindt.

Lisanne de Vries, Jella van de Laak

Via onze musical school (die helaas niet meer bestaat)

Annabel van Casteren,  Dylan HaegensLotte, Maartje Baltussen, Marieke Goemans, Monique Linders, Myrthe Kater, Rose-ann Flora Gonzaga.

Als je het zelf eens wilt proberen, kom dan gewoon eens langs.

5 berichten.
Sabina Sabina uit Eindhoven schreef op april 10, 2024 om 4:52 pm
Super blij met de toneelschool . Iedere week kijkt mijn dochter weer uit naar de les van Frank. Dank je wel hiervoor.
Mirthe Mirthe uit Wintelre schreef op oktober 24, 2018 om 10:44 am
De lessen zijn altijd hartstikke leuk en heel leerzaam, ook na jarenlang erbij te zitten leer je nog steeds elke les wat nieuws. Ik ga er altijd met plezier naartoe en heb ontzettend veel geleerd bij frank.
Chloe Chloe uit Best schreef op oktober 24, 2018 om 8:15 am
Kei leuk en leerzaam
bianca michail bianca michail uit horst schreef op juni 16, 2017 om 8:53 pm
Heb twee dochters die musical les volgen bij Frank, Jacqueline en Lonneke/Minke. Musical les is eigenlijk niet het juiste woord. Ze vormen een deel van hun emotionele opvoeding. De groei die ze afgelopen 4 jaar hebben doorgemaakt is prachtig om te zien. Niet alleen op toneel uit zich dat maar ook staan ze naast het toneel steviger in hun schoenen. Bedankt!!
Danielle Danielle uit Eindhoven schreef op december 14, 2016 om 10:05 pm
Twee zoontjes van ons zitten op toneel bij frank en de ontwikkeling die ze daar door maken is niet te beschrijven. Heerlijk genieten!